۳ پاسخ

مثل خودمون
من فقط چرخ کرده ب بچم میدم. ب اندازه بچم میزارم تو اب، یخش رف غذا میپزم

مرغ و گوشت خودمونو یخ زده میزارم تو غذا (سرخ نمیکنم مرغ رو) غذایی مثل ابگوشت ک باید تفت بدم یخ‌و اب میکنم. خورشت خودمون رو فقط ابش رو ب بچم میدم

میذارم قابلمه روی شعله ملایم ... با خودمون غذا میخوره

موقع فریز کردن‌جدا فریزمیکنم مصرف هر وعده شو بعدم که آبپز میکنم

سوال های مرتبط