۳ پاسخ

اره من استفاده کردم خیلی خوبه

من یکم سرکه سفید میریزم داخلش و میزارم خوب بجوشه و بعد از یک روز آبش را خالی میکنم خیلی راحت رسوب ها میره

ارع میشه

سوال های مرتبط

مامان مسیحا مامان مسیحا ۱ سالگی
مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 مامان حہٰٰسٰٰٓینَِٰ💙 ۱ سالگی