۸ پاسخ

کلاسیک

مبل ال

راحتی یا ال

راحتی

یه ال بخر بسه نهایت یه دونه هم تک نفره ظریف

منم خونم خیلی کوچیکه نمیشه گف خونه ولی برا من دیگه عادت کردن اسمشش شده خونه یه اتاق نسبتا یه ذره بزرگ دارم با اشپزخونه کوچیک کنار اتاق و حموم رو به اتاق و تمام مبل راحتی گرفتم ولی گردن خیلی جاگیرن یه تیکش دادم به یکی دو تیکش نگهداشتم

خونه کوچیکه دیگه باید هر چی هست راحتی بخری ک هر گوشش بتونی خوب استفاده کنی

من راحتی

سوال های مرتبط

مامان مسیحا مامان مسیحا ۱ سالگی
مامان کارن و جوجه🧸💜 مامان کارن و جوجه🧸💜 هفته یازدهم بارداری