خانوما واسه انتی چی باید بخورم قبل و بعدش؟

۴ پاسخ

من همه چی خوردم...نوشابه رانی بستنی نانی شکلات تلخ...بچه نچرخید کهه🥲مجبور شدم روز بعدش برم و از قبلش کرانچی تند و اتیشی و ترشک خوردم قربونش برم برام پشتک میزد😅😅😅😅

نیم ساعت قبل سونو چیزای شیرین بخور اب میوه نوشابه حتی خیلی کمک میکنه راه هم برو قبلش که بیدار باشه

چیز خاصی نخور فقط شکلات اینا داشته باش اگه دکتر گفت چیز شیرین بخور داشته باشی

قبلش صبونه مفصل
نزدیک اینکه میخای بری داخل
ابمیوه
اونم یهو سر نکش ،قلوپ قلوپ
هی راه برو بخور

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری