من عدس پلو میزارم، و یه چیز جالب اینکه ما عدس پلو رو همراه نیمرو میخوریم
شام کباب تابه ای
فردا شبم الویه
لوبیا گرم درس میکنم
باقالی پلو با مرغ گذاشتم
ناهار ماکارونی سوخته بود
اینم عکس از زمانی که برا غذا وقت میذاشتم پاستا پنه باسس آلفردو
سوپ شیر
میخوام کباب تابه ای بذارم
اینم عکس ی عالمه غذا جهت ایده
خداروشکر برای روزمرگی هرروزمون ولی همه ی روزهامون تکراری شده بچه داری ،خونه تمیز کردن وغذا پختن 😅🤦♀️فکر کردن ب اینک چی درست کنم از همه چی بدتر
گوجه بادمجون
شما که هم ناهار پلوی و گوشتی میزارین هم شام اینجور که خیلی خرجتون میره بالا😁 ما شبا کلا یه حاضری ساده با نون میخوریم مثلا املت فلافل سوسیس بندری ماست آش این چیزا.. اصلا پلوی میلمون نمیکشه برا شام
گوشت گذاشتم
کباب تابه ای درست کنم
دمپختک یا همون دمی باقالی
ماکارانی با بوقلمون
اینم ایده برای الویه
قیمههه
خورشت الو اسفناح بود ناهار شام نمیدونم شاید فلافل سرخ کنم
فسنجون
آبگوشت گذاشتم
قرمه گذاشتم ولی خیلی بدمزه شده🥴🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.