۲۵ پاسخ

پسر من به تمام حیوانات میگه هاپ هرچقدراسم حیوانات تکرار میکنم همون هاپ میگه😄😄😄

پسر من ب الله اکبر میگه أأأ دیدا 😂😂
( حتی نمیدونم از کجا یاد گرفته کلمه الله اکبرو) 😅
و خیلی کلمات بامزه ی دیگه 😂🥺

عزیزممم 😂😂😂

آلوچه....آپوچه

دخترمن همه ادمارو میگه مامان😶
ب بالشتش که همیشه همراهشه میگه نانا🤭

عزیزم
پسر من واسه توپ میگفت بپ یه مدت گفت توپ الان میگه توپی عاشق توپی هست
ب تمام حیوانات هم میگه عاپو

بغیر از کلماتی ک بلده
هرچیز دیگه رو بگم تکرار کن میگ آمنه(میم ساکنه)😂😂😂😂😂

دختر من به اب میگه با 😂 به نون میگه نی پستونک میگه پِس به شیر میگه هیش😂

به دراز کشیدن میگه خِدایه 🤣 به نشستن و گذاشتن میگا آگا😂

حالا دختر من به بالش میگه باجی

دختر من ب آب میگه آد
وقتی بخاییم ی چیزی باز کنیم مثلا در یخچال یا در بطری هر چی.....میاد میگه اییییییی
یعنی زور میزنی؟😂

دختر من كلمه بابا رو قشنگ ميگه اما وقتي ميخاد باباشو صدا بزنه ميگه اَدَ😐😐😐

دختر من به نوشمک میگه جفتک🤣🤣

پسر من میگه اوب اوب

وقتی عصبی شه میگه گُووووو😂

به توپ میگه دوبودا
به گربه میگع بِ بِ
به مامان جون میگه مانونو
به باباجون میگه باجوجو
😂😂

پسر من ب پستونک میکه پوستومبوم
به اب میگه باخ 🙄

به کنترل تلویزیون میگه کونکولر

پسر من به توپ میگه آبوف

دختر من به آب همون آب میگه ولی به جای مامان اسم خودم و صدا می‌کنه

بچه من ب آب میگه آ
داره خیلی خودشو تو زحمت مینندازه😂😂

دختر من تا ی جای بدنش اذیت میشه میگه گیر گیر🤣

به‌مرسی میگه ایسی

وسر من ب شیر و‌اب میگه آبیدی🤣🤣

آخی 😂😂😂

سوال های مرتبط