من نکسیوم ۲۰ میدم صبحا ۱/۴ قرص رو
مثلا شبها ۳ شیر میدم ۵ بیدار میشم قرص میدم ۶ شیر میدم
شب ها شربت فامیتیدین میدم
خودمم کامل رژیم رو رعایت میکنم
پسرم خیلی بهتر شده
من نکسیوم میدم اگه درست واصولی بدی خوبه
مثلا باید یکساعت ونیم از شیرخوردن بچم گذشته باشه
بعد نکسیوم میدم
تقریبا۴۰دقیقه بعدشم شیرنمیدم
اینکارو صبحا انجام میدم معمولا٬ ساعت ۶ اینا
عزیزم اون ساشه رو باید بریزی داخل اون قوطی تکن بدی بزاری یخچال من دادم ب دخترم اثر نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.