۱۸ پاسخ

بله بله عزیزم از عالم و آدم طلبکارن انگار😂
گاهی وقتا منم داد میزنم که آروم شه ولی فقط میخنده و ادامه میده...😅

عزیزم من الان شیر خشک اپتامیل ساده رو با پپتی قاطی دادم
3 تا قاشق پپتی با یه قاشق ساده
یک بار دادم
الان همونو تکرار کنم ؟؟؟

مامان دلانا جان معذرت میخوام یه سوال داشتم عزیزم من شیر هامینو عوض کردم اوکی بود بعد دیشب بهش ماست دادم امروز اسهال شده همشم خلطی خیلی بدتر شده یعنی حساسیتش خوب نشده یا نباید به این زودی بهش لبنیات میدادم؟حالا باز همون شیر رژیمی رو بدم یا جدیده؟چیکارکنم خوب بشه خیلی اذیته اشتها نداره امروز همش صورتشو میخارونه ازصبح چهاربار مدفوع کرده خلطی و آبکی عطسه و سرفه میکنه همش نمیدونم چیکارکنم😭

اره چنان جیغ داد و حرص و قرمز شدن مغزم میترکه😑😑

آره عزیزم
طبیعی هم هست
گاهی منم مغزم سوت میکشه ولی به این فکر میکنم طبیعیه و فعلا راه ارتباطیش از طریق جیغ زدنه آروم میگیرم

نه جیغ نمیزنه اما اینقدر ماها یرم کنده دارم کچل میشم😭خیییلی منو میزنه

جیغ ک نه جییییییغ میزنه، قشنگ گوش آدم سوت میکشه

دختر من جیغ نمیزنه هی یه صدارو تکرارمیکنه تا به حرفش گوش بدم
چون نمیتونن حرف بزنن و منظورشونو برسونن اینکارارومیکنن
نذارید کسی سربه سرشون بذاره

خیلییییی

آره فداش بشم با اون جیغاش خوبه این روزا میگذره دیگه تکرار نمیشه من کیف میکنم با کاراش

ن دخترم اصلا جیغ جیغو نیس

بله همین الان در حال داد زدنه😅🤣

دارن دنیاروکشف میکنن واحساس قدرت میکنن وباتواناییهاشون آشنامیشن واینکه دوس دارن حرف بزنن

خیلیی گاهی واقعاسردردمیگیرم 😑

بچه من داره ۲۰ ماهشم تموم میکنه،به حدی جیغ میزنه که کارم داره به تیمارستان میکشه.دیشب الکی و بدون هیچ دلیلی انقدر جیغ زد و بهونه گرفت و گریه کرد که زدم به سیم آخر،باسن مبارکش مورد اصابت قرار گرفت و چندتا زدمش دیگه،از کوره در رفتم نتونستم خودمو کنترل کنم

بله مغز منم درد میکنه😂🤦🏻‍♀️

ببخشید عزیزم میگم سرلاک حریره بادام گرفتم میشه بدم به دخترم ضرر نداره برای حسایتی که داره؟؟

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی