۸ پاسخ

بعد از یک سالو نیم هنوز پریود نمیشی؟؟؟ چه ژن خوبی داریییی

من ۵ هفته بوذم این بود بتام

۴ یا ۵ هفته ای دخار من ک تو ۵ هفته قلبش تشکیل شد .خوش بحالت کاش منم شیر ب شیر بادار شم

مبارکه به سلامتی باشه

باید بری سونو مشخص بشه
اگ شرایطشو‌داری نگهشدور خداتورو لایق دونسته

نه هنوز زیاد نیست احتمالا 4 تا 6 هفته باشی

هنوز کوچولوعه برای قلبشم باید بری سونو

حدود ۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد