بعد از یک سالو نیم هنوز پریود نمیشی؟؟؟ چه ژن خوبی داریییی
من ۵ هفته بوذم این بود بتام
۴ یا ۵ هفته ای دخار من ک تو ۵ هفته قلبش تشکیل شد .خوش بحالت کاش منم شیر ب شیر بادار شم
مبارکه به سلامتی باشه
باید بری سونو مشخص بشه
اگ شرایطشوداری نگهشدور خداتورو لایق دونسته
نه هنوز زیاد نیست احتمالا 4 تا 6 هفته باشی
هنوز کوچولوعه برای قلبشم باید بری سونو
حدود ۵ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.