یکبار یکسالگی بردم یکبار هم ماه پیش
یک سالگی بردم
ماه پیشم چون وزن و قدش استپ کرده بود دکترش چکاپ نوشت
۱۸ماهگی بردم
یکسالگی چکاب دکترش گفت ببرم
دکتر متخصص به من نگفت که ببر مهمه
حتما ببرید خیاله خودتونم از سلامت بچه راحت میشه . مخصوصا ازمایش ادرار
سلام بله. همه دکترا گفتن چکاپ یکسالگی مهمه منم دلم نمیومد ولی بردم. چو رشد قد و وزن. دلیلی نمیشه که بدن بچه کمبودی داشته باشه . من با اینکه مرتب از ادل قطره اهن خارجی داده بودم یکم فریتین پایین بود که با دارو بهتر شد . بچه ی دوستم با اینکه خیلی لاغر بود کلسترولش بالا بود. چون خیلی کره میریحت تو غذاش که وزن بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.