۷ پاسخ

من پسرمو بردم پیش فوق تخصص گفتش که ما اصلا حلقه رو قبول نداریم..فقط جراحی..

سلام طبق تجربم برا پسرم فقط و فقط سنتی...نمیخام بترسونمت ها پسرخالم حلقه زده بود چسبندگی اورده بود ولی برا همه اینجور نیس خب...۲درصد احتمالش شاید باشه...سنتی پسرم اصلا اذیت نشد فقط ادرار اولش گریه کرد

اگه بتونی دکتر خیلیییی خوب و کار بلد پیدا کنی سنتی بهتره ولی این ریسک هم داره که مشکل ایجاد بشه. کسایی بودن که با سنتی خیلی مشکلات براشون ایجاد شده

حلقه امن تر و راحت تره و جدیدا اینجوری انجام میدن. ولی اینم معایبی داره

ما حلقه انداختیم دکترش میگفت فرق زیادی نداره

صد در صد سنتی من اگه ده تا پسر دیگه هم داشته باشم باز میبرم سنتی

خواهرای من دوتاشون پسراشونو همزمان ختنه کردن اونی که با حلقه بوده زیاد خوب نبود ولی سنتی بهتر بوده

من هنوز انجام ندادم اما گفتن روش سنتی بهتره
حلقه منسوخ شده و چسبندگی میاره

سوال های مرتبط

مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین ۱۵ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه ۱۵ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان آقا ایلیا مامان آقا ایلیا ۸ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی