۵ پاسخ

من خارش شدید شکم داشتم واسم نوشت انجام دادم نرمال بود ولی بازم کپسول ارسوداکسی ک واس صفراس بهم داد کامل از خارش منو انداخت

من دادم نرمال بود مسمومیت میاره انگار

همه باید بدن؟

اره من دیروز دادم ۱۵تا بالا بود

برای مسمومیت بارداری مینویسن

سوال های مرتبط

مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی