خانمای عزیز یه راهنمایی میکنید برای ۰تا ۳ماه کدوم سایز خوبه بگیرم نزده

تصویر
۳ پاسخ

من دوتا 0 خریدم 3 تا 1 بقیش 3 و تابستونی اصلا نگرفتم چون بچم پاییز دنیا میاد انشاالله.

۱ برای ۰تا۳ماه
۲ برای ۳تا۶ماه
۳ برای ۶تا ۹ ماه
البته بستگی به جثه بچه داره ، دخترم تا ۱سال و ۲،۳ ماه سایز ۳ میپوشید
اگر داری سیسمونی میگیری از هرسایز یکی دوتا بگیر
بعد مناسب هر فصل براش بخر

من خریدم امروز خیلی کوچیکهه ب نظرم فقط برای روز های اول خوبه من ی دست خریدم دیگه نمیخرم

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ♥️فاطمه مامان ♥️فاطمه هفته سی‌ام بارداری