۱۰ پاسخ

عزیزم منم نوک نداشت الانم با رابط میدم

من سر بچه اولم اصلا نوک نداشتم بچم بخواطر نخوردن شیر که سینم و نمی‌گرفت زردی گرفت بیمارستانی شد تو بیمارستان یه خانوم سن بالا که همراه تخت بغلی بود دید من هی نوک سینه با سرنگ در میارم و داستان دارم کمکم کرد با صلوات فرستادن بچم سینم وگرفت خدا خیرش بده هنوز که هنوز یادش میوفتم دعاش میکنم کار خاصی نکرد به زور نوک سینه رو تو دهن بچه نگه می‌داشت تا بچه میک بزنه اینجوری گرفت من آنقدر با سرنگ کشیده بودم نوک سینه هام زخم شده بود گریه میکردم

ببین یچی بگم پرات بریزه، جاری من میگفت روز اول تو بیمارستان سینه ام نوک نداشته بچه نمیتونست شیر بخوره، دادم شوهرم سینمو خورده نوکش اومده بیرون بعد پرستار یهو اومده این صحنه رو دیده 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خیلی خانواده دارکی ان 🤣🤣🤣🤣🤣

منم اینطوری بودم میدوشیدم سینم کلن نوک نداشت در نیومد ک نیومد میدوشیدم شیرو می‌خورد ولی سینه نمی‌گرفت دیگ انقد زخم شد خون با شیر قاطی میشد شوهرم نذاشت بدم کلن دیگ تیکه تیکه شده بود شیرخشک بهش دادم ولی سره این سری از اولش نوک سینم کلن بیرون زده نمیدونم اینم بگیره یا اینم شبرخشکی باشه

از داروخانه رابط سینه بگیر

امیدوارم بدردت بخوره
روزا اول البته تا ۳روزگی میدوشیدم با قطره چکون میدادم
بعدش یکم شیرم زیاد شد با رابط میدم گاهی وقتا مثلا مهمون میخاد بیاد یا اینکه شبا میدوشم با شیشه میدم

تصویر

رابط سینه مادر بگیر عزیزم من از سیسمونی گرفتم اما داروخونه ها هم دارن

تصویر

با دو انگشتت سر سینتو کوچیک کن نوکش میاد بیرون بعد بزا دهنش

با سرنگ نوک سینتو بکش
اگه بری پایگاه بهداشت محلتون میفرسته مرکز شیردهی برات میکشه

برا منم اونجوری بود عزیزم با دست و آب سرد نوک سینه رو ماساژ بده عزیزم دربیاد

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان آلا مامان آلا روزهای ابتدایی تولد