برای سزارین سروگل شهریور یا شهلا شهریور

۱۱ پاسخ

من شهلا شهریور بودم بی نهااااایت راضی بودم
عالی بود

من از شهلا راضی بودم

صدرصد شهلا شهریور

من چند ماهی با شرایط سخت میرفتم چکاب پیش سروگل شهریور تو بارداری اینهمه راه اذیت میشدم خودمو همسرم بچم آخر نتونستم اونجا زایمان کنم با شرایط اورژانسی اجباراً فیروزآباد زایمان کردم

من شهلا شهریور بودم و راضیم👌🏻

من سروگل بودم از روز سوم سرپا شدم دستش خیلی سبکه

من سروگل بودم خوب بود

من سروگل بودم خیلی راضی بودم از روز دوم سرپا بودم‌از روز سوم‌تمام کارای بچمو خودم کردم

🧡🧡🧡🧡

تصویر

تعریف سروگل شنیدم
اما شهلا رو خیلی بیشتر

شهلا شهریور کدوم بیمارستانه

سوال های مرتبط