سلام خانما چرا جنین شبا بیشتر لگد میزنه

۵ پاسخ

ای خودااا من خیلی دوس دارم زود حسش کنم الان فقط در حد نبضه

راس ساعت ۱۰تا۱۱😂😂

منم همینجوریه

چون از همین الان سرناسزگاری باز کرده😂

چون نی نی کوچولوت شبا بیداره روزا استراحت می‌کنه وقتی هم دنیا بیاد الگو خوابش همینه

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری