سلام این کالسکه یک ملیون خوبه بخرم یانه.
؟؟؟؟؟

تصویر
۲۰ پاسخ

ن چخبره گرون میده خیلی کهنس بگرد باز میزارن

این خیلی قدیمی و کهنس

کالسکه عصایی بگیر هم ارزون هم جمع و جور و ارزون

نمی ارزه

عزیزم تاپیک های قبلیتو دیدم بچت ۵ ماه پیش به خاطر اسهال بستری شد
علائمش چی بود بچه منم شدید اسهاله گدوم دکتر بردی کدوم بیمارستان اهواز بردی
حال بچم بده میسه کمکم کنی

کالکسه دخترام فقط یه دونه چرخ شکوند باباشون انداخت سطل اشغال خیلی نوو بود زیاد استفاده نکردم ازش ن حیفه نخر یه تومن بذار ایرانیشش بخیررر هیج وقت برا بچه چیز دست دوم نخر انرژی منفی منتقل میکنه

بزن دیوار شهرتون انواع کالسکه قیمت خوب پیدامیکنی یکمم تخفیفم میدن

عصایی بخر سبک و ارزونه

چه خبره گرونه خییلی کهنس😐

نه عامو چچیچیه این

کهنه اس بگرد یه چیز بهتر پیدا کن

های تشترینهه بس بعد یومن تخراب

وای کالسکه بچه من خارجیه خیلی از این بهتره قبل بچه میخواستم بذارم سر کوچه خوب شد نذاشتم مردم چه چیزاییو پول میکنن

عزیزم قدیمی و کهنه ست ولی بازم برا یه تومن خوبه چون الان یه تومن هیچی نمیدن

https://eitaa.com/kaleskeh
این کانال بیشتر خارجی می‌زاره ولی خوبن

این مثلا در حد نوعه کرمان میده 3500شهر های دیگه ارزون ترم میده

تصویر

نه عزیزم خوب نیست عمر خودشوکرده

🤣🤣🤣

تصویر

این برای بچه های کوچیکتره مناسب سنش بخر کهنه هم باشه اشکالی نداره عصای دستت میشه

ن خوب نیست خیلیی قدیمی دیگه

سوال های مرتبط

مامان فرنیا😜❤ مامان فرنیا😜❤ ۱ سالگی
مامان مامان گندم و میران مامان مامان گندم و میران ۱ سالگی