مامانا از وزن دهی اپتامیل اچ آ راضیید؟

۴ پاسخ

نان اپتی پرو
با ای ار
جفتش وزن دهی خوبی داره من گرفتم

پسرم وزن دنیا اومدش ۲۶۵۰
امروز صبح وزن شد ۳۸۰۰

نان خوبه حتی دلدرد وکولیک و رفلاکس نمیشه بالا نمیاره
وزن دهی هم خوبه

مادرم هفت سال پیش اصلا راضی نبوده حتی باعث یبوست میشده

سوال های مرتبط

مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۰ ماهگی