پوره سیب رفلاکس و تشدید میکنه یا خوبه؟

۳ پاسخ

دختر من رفلاکس داره دکترش گف فقط موز میتونم بهش بدم
مث اینکه میوه زیاد خوب نیس برا نینی های رفلاکسی

من دوروزه میدم خوب بود تشدید نکرد دوست داره پسرم
شکمشم کارکرد یبوست نشد

من شنیدم یبوست میاره نشنیدم ررای رفلاکس بدباشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه❤️ مامان معجزه❤️ ۹ ماهگی
مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۹ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی