۵ پاسخ

اصلا این بدرد نمیخوره منم ی بار اینجوری‌شد بعدش پریود شدم روژان بزن

احتمالا بارداریتون شیمیایی بوده اگه ازمایش منفی شده.
تو شیمیایی بتا یهو میاد پایین. و صفر میشه

نهه اینا مثبته.ب سلامتی

مثبته عزیزم

چند روز تاخیر داری

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته سیزدهم بارداری