آره عزیزم انشالله از هردومون مثبته درخواست میدم قبول کن همو داشته باشیم
نه عزیزم بی بی چک تون رو دیدم مثبتی میشه تاپیک منم ببینی منم روز ۱۳ آزاد سازی بی بی زدم مثل شما هاله داره نمیدونم دیگه مثبته یا نه
بیبی چکتو دیدم مطمئن باش مثبته عزیزم.مبارک باشه 😍❤️
نه مگر اینکه داروی خاصی مصرف کنی
ن من مدیکور خودکاری زدم مثبت شد روژان و درکا زدم منفی بود، آزمایش بتام منفی شد ولی بتا تیتر دادم 1894 بود مثبت😂
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.