۶ پاسخ

آره عزیزم انشالله از هردومون مثبته درخواست میدم قبول کن همو داشته باشیم

نه عزیزم بی بی چک تون رو دیدم مثبتی میشه تاپیک منم ببینی منم روز ۱۳ آزاد سازی بی بی زدم مثل شما هاله داره نمیدونم دیگه مثبته یا نه

بیبی چکتو دیدم مطمئن باش مثبته عزیزم.مبارک باشه 😍❤️

نه مگر اینکه داروی خاصی مصرف کنی

ن من مدیکور خودکاری زدم مثبت شد روژان و درکا زدم منفی بود، آزمایش بتام منفی شد ولی بتا تیتر دادم 1894 بود مثبت😂

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری