خانما با ارد گندم هم فرنی درست میکنین یا نمیشه؟

۷ پاسخ

اره منم اتفاقن آرد برنجم تموم شده با اون چند سری درست کردم

میشه خیلیم خوشمزه میشه اتفاقا

اتفاقا همین ظهری. درس کردم

تصویر

کاچی میپزم من

کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون🥰😍 جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵
@ninianli

بله من درست کردم ،

کاچیش کن یهو

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 ۱ سالگی