خانوما این بیمارستان دولتی یا خصوصی

تصویر
۳ پاسخ

دولتی

دولتی من اونجا زایمان کردم

منم میخوام اونجا برم
میگن نیمه خصوصی تقریبا
ولی خیلی تمیز و شیک و خلوته
من یبار حضوری رفتم سوال بپرسم خیلی خوشم اومد ولی دکترا شو نمیشناسم اصلا
زیر نظر دانشگاه هم هست البته

سوال های مرتبط

مامان ‹‹هیراد›› مامان ‹‹هیراد›› ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری