۲ پاسخ

دختر من ببلاک و خیلی خوب میخوره
نان وزن دهی خیلی خوبی داره ولی به هر بچه ای نمیسازه
گیگوز وزن دهی ندارع خیلی سبکه
اپتامیل هم میگن که خوبه

واسه بچه من بخاطر زردی داده
اصلا نمیخوره نسبت به شیرخشک های دیگ احساس میکنم مزه تلخی داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️❤️ مامان هدیه خدا ❤️❤️ ۱۴ ماهگی
مامان امیرمحمدو ارشیا مامان امیرمحمدو ارشیا ۱۲ ماهگی