۲ پاسخ

ببخشید بچه شما چهار دست و پا میره یا سینه خیز

آب جوشیده سرد و با آرد برنج بذار رو حرارت مدام هم بزن تا برنج قوام بیاد بپزه من درشم می‌ذارم که خوب پخته شه وقتی سفت شد ۳۰ تا شیر درست میکنم یکم بهش اضافه میکنم هم میزنم تا یکدست شه من چند روز فرنی درست کردم تصمیم گرفتم سرلاک برنج بدم هم خوشمزه تر هم ویتامین و آهن بیشتری داره

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان زهراوهمتا مامان زهراوهمتا ۷ ماهگی
مامان آوین و وینا مامان آوین و وینا ۷ ماهگی