۲ پاسخ

اول آرد برنج وآب رو بزار بپزه بعد که غلیظ شد از رو شعله بردار بعد بزار خنک که شد یکم شیر خشک درست کن بریز داخل فرنی بده بخوره

ارد برنج رو با آب بذار بپزه بعدش که خنک شد شیرخشکی که اماده کردی رو اضافه کن تا فرنی به رقیقی‌ای که میخوایی برسه

سوال های مرتبط

مامان عروسـکـــم🧸 مامان عروسـکـــم🧸 ۸ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی