۱ پاسخ

عزیزم یه قاشق چایخوری ارد برنجو بریز تو ظرف نصف استکانم اب بریز
بذار رو شعله ملایم مدام هم بزن
وقتی غلظتش عین ماست شد خاموش کن
۱۵ سیسی شیرخشک اماده شده رو بریز داخل ظرفو هم بزن
یکدست که شد بده بچت بخوره

سوال های مرتبط

مامان نورا💖 مامان نورا💖 ۱۵ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی