طرز تهیه فرنی میشه بگید ؟

۴ پاسخ

آخ سوال منم هست

تاپیکامو ببین

من آرد برنج رو یکم تفت میدم ... نوک چاقو کره میزنم .. بعد آب میریزم .. بعد ک غلیظ شد سیب بخارپز شده له میکنم باهاش میدم بچم ..
میتونی بعد ک غلیظ شد از رو شعله برداری توش شیر خشک آماده یا شیر خودتو بریزی

یک قاشق آرد برنج رو با یه لیوان آب ترکیب کن خوب هم بزن بعد بزار رو شعله تا قوام بیاد بعد که خاموش کردی فرنی خنک شد بهش ۳۰ سی سی شیرخشک اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان نورا💖 مامان نورا💖 ۱۵ ماهگی
مامان عروسـکـــم🧸 مامان عروسـکـــم🧸 ۸ ماهگی
مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته مامان پسته ۹ ماهگی