طرز تهیه فرنی رو میشه بگید

۲ پاسخ

دوتا قاشق مرباخوری ارد برنج با یه لیوان اب بزار رو حرارت خیلی کم بجوشه تا به غلظت برسه.
اگه خواستی میتونی وقتی سرد شد با شیر یکم رقیقش کنی.

اره برنج ی قاشق یکمم اب بزار بپزه بعد پخت یکم شیر خودتو اضافه کن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان عروسـکـــم🧸 مامان عروسـکـــم🧸 ۸ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری