من ارد برنج و شیر پاستوریزه پر چرب رو با هم بالا میذارم بعدش که کامل پخت خرما رو پوست میگیرم میندازم داخلش قشنگ با حرارتش له میشه و یکم با گوشت کوب لهش میکنم
ولی پسر من به خرما حساسیت داره
فرنی با ارد برنج
ارد برنج یک قاشق غذاخوری با کمی اب بزار بپزه کامل که به قوام اومد بزار کنار
شیرخودت یا شیرخشک بهش اضافه کن
(کمی سفت تربردار که شیر میریزی یکم رقیق میشه)
خرما پوست و هسته شو بگیر بزار بایکم اب بپزه
خوب لهش کن بهش اضافه کن
میتونی اگر خواستی کره هم یکم اضافه کنی
اگر دوست داشتی اندازه یه نخود نبات سفید هم بابت شیرینیش بزن
ارد برنج رو با اب بذار رو حرارت بعدم یه خرمارو پوست بگیر اضافه کن پودر بادومم بریز بذار غلیظ بشه و خوب پخته بشه بعد از رو حرارت بردار یکم بهش شیر اضافه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.