۱ پاسخ

من اول آرد برنج تو یه لیوان آب سرد میریزم بعد هی بهم میزنم قشنگ مخلوط بشه بعد میریزم تو قابلمه قشنگ بهم میزنم که بویی خامی نده بعد خرما پوست میکنم یه خورده آب جوش میریزم با پشت چنگال لهش میکنم بعد میریزم تو فرنی

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان عروسـکـــم🧸 مامان عروسـکـــم🧸 ۸ ماهگی