یعنی الان قند لب مرز چقد میتونه رو جنین تاثیر گذار باشه با کم خونی 😥😐
چقد این سه ماه اخر استرس زا هست همش وحشت دارم نکنه مشکلی پیش بیاد خدای نکرده سالم نباشه میترسم
رفتم دکتر گفت کن خونی شدید داری باید روزی دو تا قرص فروفورت بخوری
قندت هم لب مرزه الان من باید چیکار کنم برا جنین خیلی تاثیر گذاشته یعنی
یعنی قند و تیروویدم خوبه فقط کم خونی دارم
کم خونی داری عزیزم برو دکتر دارو بده
آزمایش ادرارت هم خوبه
کمخونی داری عزیزم برو دکتر بهت قرص آهن بده
اینم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.