پسره ک
پسره که
به نظرم پسره
والله تاجایی که من میبینم درصدپسربالاست
شک نکن پسرع
دودلشو میکردی تو چش سونوگرافیه😑🫡
پسره انگاری
این ک ب پسر میخوره الکی خودتو با این سونو اون سونو اذیت نکن الان ب نظر من احتمال خطا زیاده من خودم 12 هفته ان تی جای معتبر وخوبی رفتم گفت صدرصد پسره 14هفته سونو معمولی واسه جنسیت رفتم گفت صدرصد دختره چون لای پاش صافه ولی دکترم گفت صبر کن تا آنومالی ب اینا توجه نکن منم منتظر آنو ام ببینم اونجا چی میگه هردوتاش ام تو برگه صدرصد درج کردن برام 🤦
پسره 😂😂
والا انگار شومبول 🤔میبینم البته ببخشیدا🫢🫣
برو پیش کیارش مهدوی سونو اون کارش خوبه
انگار پسر که
انقدر سونو خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.