۸ پاسخ

آره عزیزم خوب میشه
من پیاز رنده میکنم با گوشت چرخ‌کرده قاطی میکنم ادویه میزنم ...
بعد تو روغن سرخ میکنم بعد می‌زارم تو خورشتم

اره من یبار خونه خواهرم خوردم خوب شده بود

اگه ترکیب باشه آره ... یعنی یکم قنجه و استخون هم باشه

فککککک نکنممممم

بله عزیزم خوب میشه
من قبلنا خیلی درست میکردم

ما تبریزیا یه قرمه داریم با لوبیا چشم بلبلی و گوشت قل قلی خیلی خوشمزه میشه گوشت پیاز رنده کن ادویه بزن بعد کوچولو قلقلی کن بنداز تو قرمه سبزی تا بپزه اول سبزی و لوبیا بپزه بعد قل قلی بنداز

نه واقعا

نه اصلااا
با مرغ بهتره تا با قلقلی

سوال های مرتبط