۵ پاسخ

شام قشنگ‌یه غذای سنگین بخور از حدود ۱۱ شب دیگه ناشتا باش، حموم برو، شب قبل شیو کن

شام جوجه بخور یه شکم. سیر. چون روز بعد کلا نباید چیزی بخوری. از گشنگی تلف میشی. البته اگ سزارینی.

من همش استرس اینو دارم نکنه زایمان یا درد زودرس بگیرم با پشم برم 😁😁😁😁

شیو بیکینی اینا روز قبلش ولی محل بخیه رو شیو‌ نکن چون هرچی دیرتر شیو بشه دیرتر در میاد و بهتره تو همون اتاق عمل باشه، غذا رو شب قبلش سعی کن تا میشه دیر بخوری چون تا دکتر بیاد اینا دیر میشه گرسنه میمونی، بهتره یه غذای جون دار بخوری که فرداش جون داشته باشی شیر بدی

شیو ک ی شب قبل ک میخای بری بستری شی
ساکت هم ک اماده باشه
کلا شیو هم بنظر من باید باشی کلا اماده باش والا ادم نمیدونه شاید خدای نکرده زودتر موعد شد
غذا هم من یادمه گفتن از نه و ده شب چیزی نخورم
غذا هم ی چیز سبک مثل سوپ

سوال های مرتبط

مامان حنا 🩷 مامان حنا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد