۲ پاسخ

کلا بعد روز ی که بستری میشی دیگه بعد 12شب هیچی نخور تشنت هم شد در حد خیس کردن لبات فقط روز بعدش که گفتن میتونی مایعات بخوری شروع کن بخوردن چای کم رنگ و نسکافه و اب تا زود بیهوشی دفع کنی بمونه هلاکت میکنه

شام سعی کن جوجه و سالاد بخوری
۸ساعتم چیری نخور ناشتا باشی برا عمل

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی