کلا بعد روز ی که بستری میشی دیگه بعد 12شب هیچی نخور تشنت هم شد در حد خیس کردن لبات فقط روز بعدش که گفتن میتونی مایعات بخوری شروع کن بخوردن چای کم رنگ و نسکافه و اب تا زود بیهوشی دفع کنی بمونه هلاکت میکنه
شام سعی کن جوجه و سالاد بخوری
۸ساعتم چیری نخور ناشتا باشی برا عمل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.