برای سزارین باید چندساعت ناشتا باشیم

۴ پاسخ

کدوم بیمارستان میری؟؟

گفت از ۱۲ شب هیچی نخور هفتونیمم زایشگاه باش

میگن 7،۸ ساعت

۸تا ۱۰ساعت دکتر خودش بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۴ ماهگی
مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی