من ۵ صبح باید بیمارستان باشم
گف تا ۱۲ شب هرچی خواستی بخور
۱۲ تا ۴ صبح فقط اب میتونی بخوری
۴ ب بعد هیچی نخور
نه اب هم نباید بخوری/ چون اگه بدنت بی حس نشه مجبورن بیهوشت کنن اونوقت خیلی خطرناکه ممکنه تو بیهوشی بالا بیاری همونو و خدای نکرده باعث خفگی میشه
اب مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.