۳ پاسخ

من ۵ صبح باید بیمارستان باشم
گف تا ۱۲ شب هرچی خواستی بخور
۱۲ تا ۴ صبح فقط اب میتونی بخوری
۴ ب بعد هیچی نخور

نه اب هم نباید بخوری/ چون اگه بدنت بی حس نشه مجبورن بیهوشت کنن اونوقت خیلی خطرناکه ممکنه تو بیهوشی بالا بیاری همونو و خدای نکرده باعث خفگی میشه

اب مشکلی نداره

سوال های مرتبط