خانما برای سزارین باید ناشتا باشیم

۷ پاسخ

بله شب قبلشم چیز سبک بخور.غذا سنگین بخوری شب قبل حین عمل انگار نفس آدم میگیره

بله عزیزم

بله نباید هیچی بخوری

8ساعت نباید آب و غذا خورد

اره حداقل ۸ ساعت غذای نفاخ هم نخور سبک باشه بهتره

اره عزیزم

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی