عزیزم اگر مایکروفرتون اِلِمنت هست اصلا هیچ مشکلی نیت میتونی گرم کنی
من همیشه با ماکروفر گرم میکنم
یه دلیل که میگن با مایکرو داغ نکنید اینه که حرارت توی مایکرو به همهی مولکولها یکسان نمیرسه. ممکنه یه قسمت کوچکی از غذا خیلی داغ بشه و موجب سوختگی بشه. بهتره اگر هم ازش استفاده میکنیم از درجات کمترش استفاده کنیم. وقتی همینطوری بزنیم، دستگاه روی ۱۰۰ درجه است. اما بهتره از درجهی ۵۰۰ با ثانیه بیشتر استفاده کنیم. مثلا ۳۰ ثانیه.
والا من تو دوره بارداری، دکترم گفت موقع گرم کردن غذا نزدیک ماکروفر نباشی، منظورش همون موقع گذاشتن و برداشتن بود.
من کلا ماکروفر رو حذف کردم و غذامو با گاز گرم میکردم.
برا پسرم هم روی حرارت کم گرم میکنم
من همیشه رو ۲۰ثانیه میذارم
من بن ماري گرم ميكنم نميدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.