۴ پاسخ

یکم شکل آبگوشت میشه دیگه

اول خورشت درست کردن دنبه هاش را ریز ریز کن و بریز تو روغن زیرش کم باشه تفت بده وقتی سرخ شد و روغن پس داد بکش بیرون با کفگیر و بعد تازه پیازت را اضافه کن سرخ بشه بعد هم گوشت و دیگه ادویه و رب. نزار دنبه تو خورشتت بمونه

نه اتفاقا چربیش طبیعیه وخیلی خوشمزه میکنه قیمه رو😋

نه بده ازگوشتش

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم مامان ماهلینم ۱ سالگی