۱۰ پاسخ

خیلیه من بی بی چک ۳۰ تومن میگیرم بتا هم ۳۰۰ تومن آزاد

اتفاقا من ماه پیش بتا دادم ۱۲۰ تومن شد
بعد هر روز دوتا روژان میخریدم دونه ای ۶۰ با خودم گفتم چکاریه آدم صبر کنه یه هفته تاخیر بخوره یهو بتا بده دیگه

انشاالله باردار باشی
منم گرفتم ۱۵۰ منفی هم شد🥲

بیبی چک😐😐😐😐۱۵۰
من درکا گرفتم دونه ۲۰ البته فک کنم ۱۵ تایی خریدم هم قیمت ازمایش شد😐🤣🤣

ن بابا من خریدم ۳۰تومن روژان یه مغازه ی دیگه میفروشه ۱۶۰
هرکجا بشه میندازن به ادم

یادش بخیر من ۱۵تومن خریده بودم

یا خدا
من صبح لاوین رز خزیدم پنجاه تومن.

منم رفتم بخرم گفت مدیکور 70... چه خبره نگرفتم.. گفتم یکباره میریم برای ازمایش.. هزینه الکی نکنم😂

انشالله به حق اذان که الان صداش تو گوشمه مثبت میشه😍😍

منم خریدم ۱۵۰

سوال های مرتبط