۳ پاسخ

از کجای مشهد میگیری من ۴ تا داروخانه رفتم نداشتن ؟؟؟🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️منم به عنوان کمکی میخام بدم شیر خودمم میخوره غذا هم دکتر گفت بهش کم کم بدم روزی یه وعده

من کمکی میدم به بچم ماشالا تپله ولی خب شیر خودمم میخوره روزی یک وعده غذام بهش میدم

من دادم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی