۳ پاسخ

عزیزم بش اب بده اصلا هم به حرف اینا ک میگن اب نده گوش نده تو بیمارستان میگن قنداق نکن ولی بچه فقط با قنداق راحت میخابه

روزی تقریبا ۳۰ سی سی آب بهش بده .۱۰ تا صبح ۱۰ تا ظهر ۱۰ تا شب تا آب بدنش زیاد بشه

اب بدنش کمه اب زیاد بخور چون تابستان هم هست روزی یه قطره چکان بهش اب بده

سوال های مرتبط

مامان مهوا🩷 مامان مهوا🩷 ۶ ماهگی