دختر منم همینجور شده خیلی کم. شیر میخوره ادارش هم روزی س بار
ترو خدا اگ پیامم دیدی جواب بدع چکار کردی ک بچت خوب شده یا نح؟؟؟؟
سلام عزیزم مشکل قلب نینی شما برطرف شد؟؟ دکتر چی گفت بهش🥺🙏
دکتر ببرید شاید بگه اب دادن و بهش شروع کنید از کم ابی و گرمای بدنه
گرمش نیست؟
چون شیر کم میخوره بخاطر اینه
اگه شیر کم میخوره، شیرخشکش رو عوض کنید. شاید اونو دوست داشته باشه. این دلیلش کمشیر میخوره از کمآبی بدنشم هست
خب دیگه چون شیر کم میخوره اینجوری شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.