اگر زیاد باشه باید عمل کنن دختر جاریم ۶ سالشه از اول عمرش تا الان دائم در حال عربده زدنه همه ازش متنفرن اینقدر لوس و بیخوده .. مامانش میگفت حنجرش اسیب دیده دکتر گفته زیادتر بشه باید عمل کنه
به دونه بهش بده بخوره
سوال منم هست ابن روزا فقط جیغ میزنه حتی یک ساعت مداوم با گریه ی شدید🤦♀️
عصرها که از خواب بیدارمیشه واقعا نگران میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.