۷ پاسخ

من سری پیش ۱۰ روز تاخیر داشتم

منم سه روز تاخير داشتممممم داشتم سكته ميكردم كه صبح ديدم به پريود شدم رو به شوهرم شيك ميزدم ميگفتم سلامتي پريوووود😂😂😂

منممممم

مبارکه خواهر 😂😂

منم یک هفته از پریودم گذشته امروز بی بی چک زدم منفی بود هزاران مرتبه شکر خدا 🥰🥴💓

من یک‌ساعت دیرشده بود داشتم سکته میکردم😑🤣🤣🤣

🤨🤨🤨انشالله برا تغیر فصل هست

سوال های مرتبط