من سری پیش ۱۰ روز تاخیر داشتم
منم سه روز تاخير داشتممممم داشتم سكته ميكردم كه صبح ديدم به پريود شدم رو به شوهرم شيك ميزدم ميگفتم سلامتي پريوووود😂😂😂
منممممم
مبارکه خواهر 😂😂
منم یک هفته از پریودم گذشته امروز بی بی چک زدم منفی بود هزاران مرتبه شکر خدا 🥰🥴💓
من یکساعت دیرشده بود داشتم سکته میکردم😑🤣🤣🤣
🤨🤨🤨انشالله برا تغیر فصل هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.