۴ پاسخ

نه بابا میخوای برا چی بزنی
همین که حس سرشدگی گرفتی بزن
یه بار بزنی خوب میشه
من شقاق هیدرودرم گرفتم خوب بود

من روز زایمان با خودم بردم از شب اول زدم و خوب بود

از هفتع ۳۵ هر روز بای بزنی

عزیزم اگه کل سینه رو بدی به یچه اصلا زخم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی