من بازور میریزم تو حلقش
سهاام نمیخوره هیچی
عزیزم بچه ها همینن یه مدت خوب میخورن یه مدت نمیخورن باید به اجبار چیزی بهشون ندی
سعی کن غذاهای انگشتی براش درست کنی بدی دست خودش
یا غذایی براش درست کن که خودت با دست بزاری دهنش 🍒❤️🔥
دلارز چهارماه غذا نخورد منم رفتم داروخونه یه سرنگ بزرگ خریدم غذای مسکس شده رو به زور میرختم تو لپش مجبور بود بخوره یه هفته این کارو کردم بعد یه هفته با قاشق دادام خورد😂😂😂😂🤦♀️🤦♀️وای چقد همه شماتتم کردن ولی من جواب گرفتم از این کار
من دخترم میزارم تو رورورک بهش دوقاشق میدم میره دور میزنه تو اتاقا دوباره برمیگرده سمتم میخوره دور میزنه
یااینکه خودم دنبالش راه بیفتم
اسباب بازی بریز جلوش
فیلم خودشو بذار ببینه من اینجوری غذا میدم
من نخوره میکس میکنم با سرنگ میدم بهش اون وسطام با قاشق
فقط باید براش تزریقش کنی 🤣🤣
من که دیگ رد دادم
پسر من یکم سفتی بیاد تو دهنش لقمشو میده بیرون
باید مثلا سیب زمینی یا برنج نرم هم یه کوچولو له کنم بین انگشتام تا بخوره
البته نون میدم دستش میخوره
قلقش ببین چجوریه
و البته با دست بهش غذا میدم بهتر میخوره
برنامه کودک ماشا بزار حواسش پرت میشه میخوره
این تاپیک پُر از مامانایی هست که بچه هاشون یا غذا نمیخورن یا بازی بازی به بچشون غذا میدم آدم متوجه میشه تنها نیست
والا تا گهواره رو باز میکنی یه کاسه پُر برای نی نی هاشون غذا درست میکنن و میگن تا آخرشو خورد ( نوش جونشون) آدم فکر میکنه فقط بچه ی خودشه که درست غذا نمیخوره
دختر من اصلا این مدلی نمیخوره از غذا های خودمون بهش میدم . از سوپ خودتون بهش بده ببین چطور با اشتها میخوره این نه مزه داره نه رنگ
همه چی میخورد الان ی ماه اینجوری شده فقط شیر
من یه چیز میدم دستش
سرش که بهش بند شد هی تند تند بهش میدم😂
با برنامه کودک سرشو گرم کن کم کم بریز دهنش منکه خوابیده غذا میدم وگرنه نمیخوره
اگه راه حل پیدا کردی به منم بگو
کارتون بزار ببینه بینش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.