۵ پاسخ

اگه سرما خورده نمیزنن
نه اشکالی نداره

نه اشکال نداره نزن تا کامل خوب بشه

فک نکنم سر ماخورده باشه خودشون بزنن

نه فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد چون اگر مریض باشه بدتر میشه اما زنگ بزن از ۴۰۳۰ یا خود بهداشت بپرس

میشه کمکم کنی

سوال های مرتبط